Прокуратура взялась за Георгія Туку. Деталі особисто від голови Луганської ОДА

Реальний опір наскрізь корумпованої системи я реально почав відчувати біля місяця тому. За цей час я терпляче збирав інформацію щодо участі місцевих чиновників в тих чи інших схемах.

Скажу чесно: досить часто я шаленів від того, що бачив та розумів. Досить часто здавалось, що боротись з цією «братвою» просто неможливо (настільки все прогнило, настільки всі пов’язані між собою). Але, розуміючи те, що я вже відповідаю не тільки за себе особисто, але і за тих людей, які повірили мені, доводилось стискати кулаки і терпіти.

Тим, хто ніколи не стикався з СИСТЕМОЮ, здається, що позбутись того чи іншого чиновника досить просто, варто лише побажати. На жаль, це абсолютно не так. Здебільшого, ті чи інші кадрові рішення приймаються двома сторонами: Адміністрацією та Міністерством. Якщо, маючи волю, я можу вимагати звільнення керівника, то в Міністерстві може панувати інша точка зору: вивчимо питання, недоцільно, надайте кандидатуру на заміну, поруште кримінальну справу і т.д. Цікава деталь: будь який чиновник, відчувши небезпеку, миттєво летить в Київ «вирішувати питання».

Досить доречне питання: чому не порушуєте кримінальні впровадження? По-перше, я не можу це робити. Це справа правоохоронців. По-друге, час розслідування може тривати роками і вплинути на його терміни я не можу. По-третє, воююча область не маю часу чекати!

До боротьби залучились і місцеві правоохоронці. Правда, включились вони «не на тій стороні».

Зокрема, на днях Заступник Обласного Прокурора звернувся до керівництва Екологічної інспекції та ДПА з Запитом: надати інформацію щодо розміром збитків, які виникли в результаті реалізації розпоряджень Голови ВЦА щодо вирубки лісів.

Нагадаю. Неодноразово до мене звертались наші військові та прикордонники з проханням надати їм лісоматеріали для обладнання укріплень. Мова іде про горілий ліс, якого в області налічується тисячі гектарів. Процедура отримання офіційних дозволів тривала МІСЯЦЯМИ!!! Зрозумівши, що, дякуючи клятим бюрократам та крадіям лісу, ми ризикуємо залишити наших захисників без належних укріплень, я (іноді) підписував відповідні Розпорядження, якими доручав керівництву ЛісГоспу задовольнити потреби військових.

І от, наразі, Прокуратура вирішила виявити розміри збитків… Скажіть, лише мені розуміла мета діяльності цієї установи? Звісна річ, місцева Прокуратура, не маючи реальних справ ані щодо бариг-чиновників, ані щодо сепаратистів, ані щодо своїх колег-хабарників, що збирають данину по всій області, вирішила (виключно від скуки) поцікавитись питанням моїх Розпоряджень.

p.s. Цікаво, той героїчний прокурор, що надіслав Запит, вже отримав «учасника АТО»?